DOSTAVA IN POŠTNINA
Dostava je v roku 1-3 delovnih dni od naročila. Pošiljamo z GLS dostavno službo. Odpošljemo isti ali naslednji dan od naročila. To velja za izdelke na zalogi. V kolikor določenega izdelka ni na zalogi se odpošlje, ko je ta ponovno na zalogi.
Pred samo dostavo dobite SMS sporočilo ali pa vas dostavljalec pokliče na telefon, katerega pustite pri naročilu. V kolikor vas ni na tem naslovu, dobite obvestilo o ponovni dostavi naslednji delovni dan ali pa se z dostavljalcem dogovorite da paket prevzamete na drugi lokaciji, katera vam odgovarja ( GLS pogoji poslovanja).
Dostava na naslove v Sloveniji je brezplačna. Plačate samo 1.99€, v kolikor želite plačati po povzetju. V kolikor plačate v naprej, s kartico ali PayPalom tega stroška nimate. Ceno dostave v druge države vam podamo na podlagi vašega povpraševanja. Plačilo je možno po povzetju, s Paypalom ali plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).
Naročanje izdelkov:
1. Izdelki se naročijo, prek naše spletne strani
S kikom na gumb »Dodaj v košarico«, se izbrani izdelek doda v košarico. V kolikor želite ta izdelek naročiti, kliknite na gumb »košarica« , nato »Nadaljuj na blagajno« Vnesite vaše podatke za dostavo. Če želite dostavo v drugo državo, jo vnesite v opombe. Vnesite vse podatke – Račun in navodila za uporabo vam pošljemo na vaš email. Na koncu izberete še način plačila ( po povzetju, plačilne kartice ali paypal) in kliknite gumb »Kupite sedaj« Izdelki se smatrajo za naročene, ko kupec vnese vse podatke in potrdi naročilo. Na ekranu se mu izpiše št.naročila in obvsetilo, da je naročilo oddano. Na email dobite potrditev naročila iz spletne strani www.zbitacena.si. V kolikor emaila ne dobite, preverite še v mapo Promocije ali Nezaželjena pošta. V kolikor še vedno ni obvestila na vašem mailu, preverite, da ste vnesli pravilen email alipa da niso ostali izdelki v košarici. Lahko naročite tudi na elektronski naslov (email) – [email protected]
2. Naročilo na SMS sporočilo – 00386 30314431
Naročite lahko tako, da nam pošljete na email IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.
3. Naročite lahko tako, da nam na email
pošljete IME, PRIIMEK, TOČEN NASLOV (z vključeno poštno številko ) , telefonsko številko na kateri ste dosegljivi v času dostave, email (za navodila in račun) ter izdelek katerega želite naročiti. V primeru, da so pri izdelku potrebne dodatne informacije – barva, velikost, oblika, modeli…. Nam to obvezno napišite.
Vsa poslana naročila po telefonu, na email ali na SMS, bomo odposlali isti ali naslednji delovni dan. Plačali boste po povzetju – doplačilo 1.99€ na naročilo – znesek je vedno isti, ne glede na to koliko izdelkov naročite.
Vivovita d.o.o. se zavezuje, da bo odposlala vse naročene izdelke, kateri so v času naročila na zalogi, isti ali naslednji delovni dan. V kolikor izbranega izdelka ni na zalogi in ga ne bo mogoče odposlati v roku, bo kupec dobil sporočilo po emailu ali telefonu, da je zaloga pošla in kdaj bo nova dobava oziroma kdaj je predviden datum odpošiljanja.
Slike izdelkov na www.zbitacena.si so lahko informativne narave in ni nujno da v popolnosti ustrezajo izgledu in vsebini izdelka. Vivovita d.o.o., se trudi, da so podatki pri opisu izdelka točni in ne odstopajo od realnega. V kolikor je kakršna koli napaka pri izdelku, jo bomo nemudoma odpravili, takoj ko nas nekdo o njej obvesti.
Plačilo je mogoče : po povzetju, s plačilnimi karticami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ali PayPalom Za plačilo po povzetju je potrebno doplačilo – 1,99€. Znesek se plača in obračuna na paket in je vedno isti – neglede na to koliko izdelkov je v paketu.
Pošiljanje in pakiranje izdelkov :
Naročeni izdelki bodo odposlani in zapakirani na način, da se med transportom in dostavo ne bodo poškodovali.
Kupec je dolžen pred prevzemom paketa preveriti paket. V kolikor so na njem vidne poškodbe, mora to nemudoma javiti dostavni službi in zavrniti prejeto pošiljko. Prevzemanje paketov Naročilo dostavimo na naslov kupca, z GLS dostavno službo.
Rok dostave je 1-3 delovne dni. Ta rok se lahko podaljša zaradi netočnih podatkov za dostavo, povečanja dostave paketa v vaši regiji, zaradi praznikov, višje sile ali zaradi razlogov na katere ne moremo vplivati.
Za naročila poslana do 12-ih bo dostava še isti delovni dan, po 12-ih pa naslednji delovni dan. Prvi delovni dan za dostavo začne teči naslednji delovni dan. Za delovne dni se ne štejejo prazniki in vikendi.
Reševanje reklamacij
V podjetju Vivovita d.o.o. se bomo potrudili, da se bo vsaka reklamacija ali pritožba rešila v najkrajšem možnem času. Spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov in storili bomo vse kar je v naši moči, da poiščemo pozitivno rešitev ali vam damo odgovor na vaše vprašanje.
Za vse nejasnosti, pritožbe ali vprašanja, nas prosim kontaktirajte na: Naslov: Vivovita doo, Pot heroja Trtnika 27, Ljubljana – Dobrunje, SI
Na e-mail [email protected]
Na telefon 0038613666066
Postopek pritožbe se obravnava interno in se rešuje s kupcem in podjetjem Vivovita d.o.o. V kolikor dogovor ni mogoče medsebojno rešiti, je za vse spore zadolžen Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI
Podjetje mora v roku 7-ih delovnih dni obvestiti kupca-pošiljatelja pritožbe ali reklamacije, da je v postopku obravnave in kdaj lahko pričakuje odgovor.
Preverjanje paketa: Paket preverite takoj in še v prisotnosti dostavljavca. Naknadne trditve o poškodbah, dostava upošteva smo u redkih primerih. Na ime kupca, mi kot pošiljatelj ne moremo rešiti reklamacije poškodovanih paketov, zato morate sami obvestiti dostavo o poškodbi paketa in izpolniti zapisnik, za katerega prosite dostavljavca, kateri vam ga mora izročiti, sprejeti in podpisati. V primeru poškodbe paketa ali izdelka, prosim obvestite tudi nas Vivovita d.o.o. v pisni obliki na naš email [email protected].
Vrnitev in zamenjava izdelkov: V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec, za nakupe sklenjene na daljavo (spletno nakupovanje) pravico do odstopa od nakupa, brez, da bi za to navedel razlog in izdelek vrne na naslov Podjetja. Pravico do odstopa od pogodbe, mora kupec uveljaviti v roku 14-dni od prejema izdelka (V tem času morate obvestiti podjetje o vračilu). To stori tako, da podjetje pisno obvestite o vračilu na email [email protected]. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini ter obliki ter nepoškodovano in neuporabljeno podjetju, na naslov Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, Ljubljana – Dobrunje, Slovenija.
Stroške vračila izdelkov plača pošiljatelj – kupec. Pošiljk z odkupnino podjetje Vivovita d.o.o. ne sprejema.
Izdelek vrnete na naslov:
Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, 1261 Ljubljana – Dobrunje, skupaj z izpolnjenim obrazcem Odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj:
Stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik sporoči prodajalcu osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa ga pošlje na naslov podjetja Vivovita d.o.o. Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, 1261 Ljubljana – Dobrunje
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je stvar izročena kupcu.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
43b člen ZVPot določa, da mora potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, najpozneje preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, prejeti informacije iz 43b. člena in sicer:
-pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu 43č in 43d. čelana ZVPot skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43d člena
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Spodnje perilo morate zaradi higienskih razlogov vrniti na naš naslov z vsemi zaščitnimi nalepkami, embalažo in/ali vezicami. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti neuporabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Pravica do odstopa od pogodbe, ni možna v kolikor vrnjeni izdelek ne ustreza kriterijem v prejšnjem odstavku in izdelek prispe na naš naslov uporabljen, poškodovan, umazan, brez embalaže ali pa je le ta poškodovana. Zato potrošnikom svetujemo, da bodo pozorni pri pregledu izdelka. V primeru pomerjanja oblačil, naj pazijo da jih ne umažejo in jih pomerijo čisti. Embalažo naj previdno odprejo, saj v primeru odstopa od nakupa mora biti nepoškodovana.
V kolikor izdelek ne odgovarja pričakovanjem kupca ali pa se je premislili glede nakupa to nemudoma sporoči na [email protected] ter vrne izdelek na naslov podjetja (Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, Ljubljana Dobrunje) v zakonskem času.
Vsi kozmetični izdelki so popolnoma varni za uporabo ter priglašeni v EU portalu – Cosmetic Products Notification Portal.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru, da kupec vrne izdelek za katerega bomo ugotovili, da je bil poškodovan zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. Isto velja če kupec zamudi 14-dnevni rok za vračilo izdelkov se to smatra kot zavrnjena reklamacija in v kolikor kupec želi, da se mu ponovno pošlje ta isti izdelek nazaj, krije sam stroške dostave vračila paketa, ter strošek obdelave neopravičene reklamacije, kar znaša 5€. V nasprotnem bomo izdelek uničili. Isto bomo obravnavali tudi vse pakete, za izdelke ki so kupljeni na drugih spletnih in je stranka poslala na naš naslov.
OPOZORILO! Za pravne osebe velja, da morajo biti izdelki nepoškodovani, v originalni embalaži, nespremenjeni količini, z vsemi zaščitami ter pečati za VSE IZDELKE, kateri so v ponudbi podjetja Vivovita d.o.o.. V primeru da je prišlo do fizične poškodbe izdelkov, da količina ne ustreza začetni je pravna oseba dolžna kriti nastalo škodo.
Odgovornost za stvarne napake! (Vir: Obligacijski zakonik (OZ-NPB3)
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini ter obliki ter nepoškodovano in neuporabljeno podjetju, na naslov Vivovita d.o.o., Vivovita d.o.o., Pot heroja Trtnika 27, 1261 Ljubljana – Dobrunje, Slovenija
Besedila naročila in pogodb ne bomo shranili in do njih ne bo več mogoče dostopati po zaključku postopka naročanja. Vseeno pa si lahko besedilo naročila potrošnik natisne takoj po oddaji naročila.
Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila:
Pred zaključkom naročila, se vam odpre “PREDOGLED KOŠARICE”, kjer lahko spreminjate količino izdelkov ali pa izdelek odstranite iz košarice.
*Pri odstranjevanju ali dodajanju izdelkov iz košarice, se bo ustrezno glede na količino spremenil tudi znesek za plačilo.
V kolikor je vsebina košarice ustrezna in želite zaključiti nakup, kliknete na gumb “Nadaljuj na blagajno” . Če pa bi želeli dodati izdelke v košarico ali pa pogledati ponudbo v naši spletni trgovini, kliknete “Nazaj v trgovino” ki se nahaja pod gumbom “Nadaljuj na blagajno”
Na koncu vnesete še podatke za dostavo in račun. Vsa polja označena z *zvezdico so obvezna.
V kolikor želite dostavo na drug naslov, odkljukajte okence “Dostava na drug naslov”, ter izpolnite vsa polja za dostavo.
Pojavi se vam povzetek naročila ter znesek, ki ga boste plačali
Izberete način plačila
…ter kliknete na gumb “ODDAJ NAROČILO”
V kolikor ste izbrali plačilo po povzetju, se vam izpiše št.naročila ter zahvala za nakup.
Pri izbiri plačila s PayPalom ali Plačilno kartico pa morate vnesti potrebne podatke da zaključite nakup.
V primeru, da naknadno ugotovite da ste pri oddajanju naročila storili napako, nas o tem nemudoma obvestite na [email protected], da lahko napako uredimo preden paket odpošljemo.
Nazadnje posodobljeno 3.09.2021.